Advertentie
Advertentie
Advertentie
Meer
Advertentie
Advertentie
Advertentie

PSV verlengt met PUMA tot 2030: 'Een absoluut A-merk. Daar zijn we trots op'

ANP
PSV gaat langer door met PUMA
PSV gaat langer door met PUMAANP
PSV verlengt de samenwerking met Puma. De Brabanders zijn nu tot 2030 verbonden aan het Duitse sportmerk, meldde commercieel directeur Frans Janssen tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Eindhovense voetbalclub. De vorige verbintenis zou in 2025 aflopen.

Tot 2020 werkte PSV samen met Umbro en daarvoor onder meer met Nike en Adidas. "Puma is een absoluut A-merk", aldus algemeen directeur Marcel Brands. "We zijn er heel trots op."

PSV meldde ook een nieuwe overeenkomst met GoodHabitz over het rugsponsorschap. De oorspronkelijke overeenkomst, die liep tot de zomer van 2025, is opengebroken en met twee seizoenen verlengd.

Wil jij jouw toestemming voor het tonen van reclames voor weddenschappen intrekken?
Ja, verander instellingen